اکنون من

طیبه شنبه زاده:شعر،حرف،مکث...

اکنون من

طیبه شنبه زاده:شعر،حرف،مکث...

تیرهشتادو پنج

 

 

 

 به هر کجا که آن پاهای بلند

وهر کجا که سم اسب های راضی از علف اسفند                                                                                                               

به هر کجا که برود دست کشیده ی آن آب

این بخش تن با بوی انجیر تمام نشده است

که مثل باد ازجانب اطراف می آیی بالاخره

          با بویی از قد بلند

               وقطعه ی بهار.

به یک قسمت نیمه ابری متمایل بودیم از پنجره

همین جوری

به ابری که گرفته بود نزدیک چشم

به کمی روشن شدن هوا از قدم زدن

مثل ابتلا به مسیر سی سخت درفصل بارندگی

به مادرم گقتم :مادر شدن آمده بهم با دو کیلو اضافه وزن در جغرافیای بی خوابی؟

این توحش لب های بر آماسیده تا کی؟ تا کجا؟

به بخش دوم تن معترفم

روی روشن شدن رادیو از گوش بغل

روی مرکزیت اجسام پودر شده ی اطراف

این خودم    مثل خودم         مادریم. 

 

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://stara.blogsky.com

سلام دوست من هر روز چند بار یه سر میام اینجا ولی خوب کم مینویسی متاسفانه دست خالی بر میگردیم

چندبار شعرت رو خوندم خوشم میاد که خوب زنانه مینویسی
و احساسات رو بیان میکنی.موفق باشی

al شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ق.ظ

ردیف بود!
خیلی خوشم اومد.

گروم یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

مرسی .من با اجازه لینکت کردم تا بعد

al یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ

از بوکفسکی خوشم می‌آد زیاد. حرفش سنده.
در مورد داستان هم واقعآ مرسی به خاطر نظرت.
من یه زمانی معتقد بودم شعر اصلآ ادبیات نیست. زبان‌ه در پیراسته‌ترین شکل ممکن!

امین امیری دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ


شعر فضای ابری و مه آلود دارد که البته با توجه به جو موجود، مطلوب کار هم هست، ولی یک جاهایی را متوجه نمی شوم که شاید اگر باز می شد و ملموس تر نگاه به آن،بهتر می بود. «روی مرکزیت اجسام پودر شده ی اطراف»،«به بخش دوم تن معترفم»؛ شاید این کار باید ادامه پیدا می کرد و فضاها و مه آلودگی شان کنار می رفت..
ممنون بابت شعر...

هلال طلایی چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ http://chukebandar.blogsky.com

دوست گرامی با درود.

با یک پست جدید با عنوان: «هرمزگان و سایه یک جنگ ویرانگر در خلیج فارس»٬ بروزم.
استدعا دارم حوصله داشته باشید و آنرا بخوانید.
موفق باشید.

al چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

همه چی با هم باید باشه، سرجای خودش، اما نه صاف باید جای کج باشه نه کج جای صاف...

طاهره شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

خیلی قشنگ ولطیف بود.مرسی

سپیده دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

من عاشق این کارتونم

باور کنید همیشه زمزمه ش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد