اکنون من

طیبه شنبه زاده:شعر،حرف،مکث...

اکنون من

طیبه شنبه زاده:شعر،حرف،مکث...

سنجاق های لاله زار

  

 

 

هفته ی گذشته در لاله زار در یه کمپ تفریحی 18تا سنجاق قفلی پیدا کردم . باد نرم وخنکی می وزید کمی سرد شاید . بعدازظهر بود.تنها بودم وسنجاق قفلی ها یکی یکی سبز می شدن . هرکدوم از اونها آرزویی رو در من بیدار می کرد . آرزویی که داشت از دستم می رفت.سنجاقها علامت خوبی بودن . همیشه سنجاق ها علامت خوبی هستن . برای گره خوردن دو تن در هم آن گونه که شایسته است . من به شاد باش سنجاق ها وبلاگمو راه انداختم....   

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
گن جیش کک جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

چه تصمیم خوبی به خاطر سنجاق ها
و اتفاق قرمز روی سرت خوشحالم طیبه جان که اینجایی

بنیامین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://benmedia.blogfa.com

سلام .به زیبایی آمدی.پس به زیبایی هم بمان

جوادقاسمی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ق.ظ http://pesaresohrab.bloga.com

خوش امدی

ممنون

شیلا شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

همیشه سنجاق قفلی شاده
همیشه شاد باشی طیبه ی عزیزم
همیشه سنجاق قفلی وصل می کنه
همیشه وصل باشی به هرچی که دلت بهش بسته ست

ممنون شیلا جان

سیما شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.stara.blogsky.com

خوش آمدی وتعبیر زیبایی بود

لاله زار دوستانی را به من وصل کرده است با سنجاق هایش

رضا شهواری یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
په بی چه هرچه ما گشتیم چیزی پیدا منکه ;)

وبلاگتون همیشه برقرار باد...

چشمها را باید شست جور دیگر باید دید...

طاهره یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

اگه.سنجاق قفلی سال 1363 در مدرسه شهید شیخی بود علی بوتون احتیاج به منگنه نداشت.دوست دارم خواهر گلم.

راستی علی بوتون هنوز زنده است؟دستاشو نمیشه فراموش کرد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد